Er du vår nye kundeservicemedarbeider
Vi har en ledig stilling i vår kundeserviceavdeling og søker en person som brenner for gode kundeopplevelser og har interesse for, og gjerne erfaring fra, kundeservice.
Arbeidsoppgavene
Oppgavene i kundeservice går i hovedsak ut på å hjelpe kunder med daglige banktjenester som for eksempel BankID, nett- og mobilbank i tillegg til kontant og valutahåndtering. Kundene tar kontakt med oss både på telefon, på e-post, mobil-/nettbank og de kommer innom oss i våre lokaler i Festningsgata. Det er viktig å sikre gode kundeopplevelser i hele kundereisen. Derfor samarbeider kundeservice tett med rådgivere på andre fagområder og avdelinger i banken.
Du syns kundeopplevelser er viktig
Du brenner for gode kundeopplevelser og er vant med å jobbe selvstendig. Tempoet er høyt så det er viktig at du har høy gjennomføringsevne og kan å håndtere flere oppgaver samtidig. Vi setter pris på at du er en god lagspiller som også spiller de rundt deg gode. Oppgavene i kundeservice krever at du er nøyaktig og strukturert, og det er viktig at man er fleksibel i forhold til endringer og behov i avdelingen.
Det er et ønske for oss at du har utdannelse innen økonomi, har interesse for ny teknologi og er nysgjerrig på nye systemer og digitale løsninger.
Vi tilbyr en fantastisk arbeidsplass
Dersom du er den rette for oss kan vi tilby deg en enn fantastisk arbeidsplass midt i hjertet av Kristiansand. En gjeng med dyktige og rause kollegaer i et godt arbeidsmiljø. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode forsikrings- og pensjonsordninger, i tillegg til en rekke gode ansattfordeler
Søk innen 10. mars 2024
Hvis du brenner for gode kundeopplevelser og elsker høyt tempo, og i tillegg er en god lagspiller....ja da må du klikke på lenken under og sende en søknad så fort som mulig, men senest innen 10. mars