Som bedriftskunde hos oss får du:
En fleksibel sparringspartner
Personlig rådgivning fra lokalkjente rådgivere
Gode og fleksible bedriftsløsninger
Sammen finner vi de beste løsningene for din bedrift!
Vi hjelper deg gjerne
- Lån og finansiering for bedrifter
- Leasing og gjenstandsfinansiering
- Forsikring og pensjon
- Innskudd og plassering
- Vipps for bedrifter
- Betalingsløsninger
- Periodisk oppdatering av kundeinformasjon
- Finn din bedriftsrådgiver
- Bli bedriftskunde
- Oppstart av nye bedrifter
- Fullmaktsskjema Bedrift
- Prisliste bedrift
Hva er forskjellen på administrator og bruker i Nettbedrift?
Bruker: Har kun de tilganger administrator har tildelt
Administrator: Har ansvaret for alle brukertilganger og rettigheter. Dette innebærer å opprette nye brukere, endre tilganger til de enkelte brukerne og slette tilganger.
Hvordan legger man til ny bruker i Nettbedrift?
Gå til meny – administrasjon – brukere – opprett ny bruker. Du må ha for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til brukeren du vil legge til.
Hvordan kan jeg som administrator styre hvilke tilganger brukerne har?
Gå til meny – administrasjon – brukere. Trykk inn på den brukeren du vil endre.
Hvordan kan jeg legge til ny administrator?
Du kan ikke gjøre det selv, men vi hjelper deg gjerne. Skriv til banken når du er innlogget i Nettbedrift. Meldingen må inneholde for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til den nye administratoren.
Hvor finner jeg kontoutskrift og årsoppgave i Nettbedrift?
For å ha tilgang til arkivet må du ha innsynsrettigheter på konto. Arkivet finner du på meny – kontoutskrift m.m.