Gå til sideinnhold

Sammen finner vi de beste løsningene for bedriften din.

Vi hjelper små og mellomstore bedrifter i en rekke bransjer over hele Sørlandet. Uansett om du er nyoppstartet eller etablert vil vi gjerne være banken for deg.

Bedriftsgjengen i banken, fv Martin Aanesland, Espen Schou-Nilsen, Kristin Rege Nygård og Morthen Askildsen, gleder seg til årets første frokostmøte på Arkivet.

Som bedriftskunde hos oss får du

  • En fleksibel sparringspartner
  • Personlig rådgivning fra lokalkjente rådgivere
  • Gode og fleksible bedriftsløsninger

Nyheter

Nettbedriftavtale til alle i 2023

Les mer

Ny finansavtalelov fra 1. januar 2023

Les mer

Aktiver skattefradrag i Vipps

Les mer

Bærekraft og business 2022

Les mer

Hils på Martin Aanesland – ny bedriftsrådgiver forsikring

Les mer

Ofte stilte spørsmål

Hva er forskjellen på administrator og bruker i Nettbedrift?

Bruker: Har kun de tilganger administrator har tildelt

Administrator: Har ansvaret for alle brukertilganger og rettigheter. Dette innebærer å opprette nye brukere, endre tilganger til de enkelte brukerne og slette tilganger.

Hvordan legger man til ny bruker i Nettbedrift?

Gå til meny – administrasjon – brukere – opprett ny bruker. Du må ha for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til brukeren du vil legge til.

Hvordan kan jeg som administrator styre hvilke tilganger brukerne har?

Gå til meny – administrasjon – brukere. Trykk inn på den brukeren du vil endre.

Hvordan kan jeg legge til ny administrator?

Du kan ikke gjøre det selv, men vi hjelper deg gjerne. Skriv til banken når du er innlogget i Nettbedrift. Meldingen må inneholde for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til den nye administratoren.

Hvor finner jeg kontoutskrift og årsoppgave i Nettbedrift?

For å ha tilgang til arkivet må du ha innsynsrettigheter på konto. Arkivet finner du på meny – kontoutskrift m.m.

Gi oss tilbakemelding