Som bedriftskunde hos oss får du
- En fleksibel sparringspartner
- Personlig rådgivning fra lokalkjente rådgivere
- Gode og fleksible bedriftsløsninger
Nyheter
Nettbedriftavtale til alle i 2023
Les merNy finansavtalelov fra 1. januar 2023
Les merAktiver skattefradrag i Vipps
Les merBærekraft og business 2022
Les merHils på Martin Aanesland – ny bedriftsrådgiver forsikring
Les merOfte stilte spørsmål
Hva er forskjellen på administrator og bruker i Nettbedrift?
Bruker: Har kun de tilganger administrator har tildelt
Administrator: Har ansvaret for alle brukertilganger og rettigheter. Dette innebærer å opprette nye brukere, endre tilganger til de enkelte brukerne og slette tilganger.
Hvordan legger man til ny bruker i Nettbedrift?
Gå til meny – administrasjon – brukere – opprett ny bruker. Du må ha for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til brukeren du vil legge til.
Hvordan kan jeg som administrator styre hvilke tilganger brukerne har?
Gå til meny – administrasjon – brukere. Trykk inn på den brukeren du vil endre.
Hvordan kan jeg legge til ny administrator?
Du kan ikke gjøre det selv, men vi hjelper deg gjerne. Skriv til banken når du er innlogget i Nettbedrift. Meldingen må inneholde for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til den nye administratoren.
Hvor finner jeg kontoutskrift og årsoppgave i Nettbedrift?
For å ha tilgang til arkivet må du ha innsynsrettigheter på konto. Arkivet finner du på meny – kontoutskrift m.m.