Vi er på jakt etter en ny kollega i kundeservice
Brenner du for gode kundeopplevelser? Og har interesse (og kanskje erfaring) fra kundeservice?
Da er du kanskje den personen vi er på jakt etter til vår avdeling for kundeservice, – eller hjertet i banken som vi også kaller det.
Litt om arbeidsoppgavene
Oppgavene i kundeservice går i hovedsak ut på å hjelpe kunder med daglige banktjenester. De henvender seg til oss i lokalene våre, på telefon, e-post eller andre digitale kanaler. Kundeservice har også ansvar for kontant håndtering, valuta, nettbank, bankbytter og BankID.
Kundeservice samarbeider også tett med rådgivere på andre fagfelt og produktområder. Det er viktig å sikre gode kundeopplevelser i tråd med bankens visjon og verdier.
Den rette personen for oss:
Du brenner for gode kundeopplevelser og er vant med å jobbe selvstendig. Tempoet er høyt så det er viktig at du har høy gjennomføringsevne og kan å håndtere flere oppgaver samtidig. Vi setter pris på at du er en god lagspiller som også spiller de rundt deg gode. Oppgavene i kundeservice krever at du er nøyaktig og strukturert, og det er viktig at man er fleksibel i forhold til endringer og behov i avdelingen.
Det er et ønske for oss at du har utdannelse innen økonomi, har interesse for ny teknologi og er nysgjerrig på nye systemer og digitale løsninger.
En fantastisk arbeidsplass
Dersom du er den rette for oss kan vi tilby deg en enn fantastisk arbeidsplass midt i hjertet av Kristiansand. En gjeng med dyktige og rause kollegaer i et godt arbeidsmiljø. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode forsikrings- og pensjonsordninger, i tillegg til en rekke gode ansattfordeler
Syns du dette høres spennende ut?
Da sender du en søknad til [email protected] innen 22.06.2023
Du finner også stillingsutlysningen og søknadsskjema her
Lurer du på noe?
Da må du ikke nøle med å ta kontakt med oss: