Rita er tilbake på kundesenteret
Vi er glade for å ønske Rita Nor velkommen tilbake på kundesenteret. Du husker kanskje Ritas store smil fra tidligere? Det er bare 7 år siden hun satt her sist. I løpet av de siste årene har Rita hjulpet mange av våre kunder i forsikringsavdelingen, men nå er hun tilbake på kundesenteret.
Rita er bankens solstråle og har virkelig en omsorgsfull personlighet. Hun går virkelig den ekstra milen for å gjøre kundene våre fornøyde og sikrer den beste servicen. Med hennes dedikerte holdning vil kundene våre alltid føle seg vel og ivaretatt.
Hvordan har det vært å jobbe som forsikringsrådgiver?
Det jeg har elsket mest ved jobben min er all direkte kundekontakt jeg har hatt. Jeg har en stor lidenskap for å møte mennesker, og det har vært en utrolig opplevelse å hjelpe dem innen et fagområde jeg ser som svært viktig.
Jeg har hjulpet mange mennesker til å føle seg mer økonomisk trygge. Livet kan være usikkert, og det er godt å vite at man har noe som kan hjelpe når man står overfor endringer i livssituasjon. Det å hjelpe mennesker med denne formen for sikkerhet fører til personlige samtaler og innsikt i deres livshistorier. Noen har kanskje opplevd å miste bagasjen på ferie, mens andre kan ha mistet en nær og kjær person. Livet byr på så mange ulike situasjoner og hendelser, og vi trenger alle noen som kan bistå i de mest utfordrende stundene. Jeg har vært heldig å se mange av våre kunder gjennom deres livsreise, og det har gitt meg enormt mye.
Hva er grunnen til at du ønsket å bytte avdeling?
Som en relasjonsbyggende person, trives jeg med å møte mennesker, ha samtaler med dem, og hjelpe med deres behov. Rollen som rådgiver har endret seg til å ha en mer balansert fordeling mellom administrative oppgaver og kundekontakt. Og jeg har et sterkt ønske om mer kundekontakt.
Hvordan er det å være tilbake?
Den største gleden ved å være tilbake er å treffe de samme kundene jeg har hatt et forhold til for 7 år siden. Noen kjenner meg igjen, mens andre er litt usikre på hvor de har sett meg før. Mye kundekontakt gjør at jeg føler meg kjent med mange kunder. Etter å ha vært her i mange år, husker jeg da noen av kundene var barn, og nå har de blitt foreldre selv. Det er utrolig hyggelig å følge våre kunders livsløp over mange år.
3 banktips fra Rita
- For å få mest mulig ut av nett - og mobilbanken din anbefaler vi deg å holde deg oppdatert på bruken av den. Ta deg tid til å forstå hvordan du finner kontoene dine, foretar overføringer og betaler regninger. Med en god forståelse for disse funksjonene, vil du ha full kontroll over din økonomi.
- For å sikre en stabil økonomisk situasjon, anbefaler jeg å utvikle gode sparevaner og opprette en bufferkonto. På denne måten vil du alltid ha et økonomisk pusterom i tilfelle uforutsette hendelser eller utgifter kommer.
Hvis det er noe du syntes er vanskelig så må du ikke være redd for å spør om hjelp. Vi hjelper gjerne!
- For en velfungerende økonomi i et parforhold, anbefaler jeg å sørge for at begge partene har en god oversikt over økonomien.