Gå til sideinnhold
Hjem / Bedrift / Betalingsløsninger / Nettbedrift / Legg til ny administrator i nettbedrift

Legg til ny administrator i nettbedrift

Nettbedrift må ha en administrator som har ansvar for roller og rettigheter. Hvis det skal legges til flere bruker ei nettbedrift, kan administrator gjøre det.

Skal du endre administrator? Fyll inn skjemaet under, og send til oss.

Ny administrator i nettbedrift

Ny administrator må være registrert som bruker i nettbedrift før skjema sendes inn.

Singeringslenke blir sendt til denne e-postadressen for eSignering av dette oppdraget.

Kontaktinformasjon ny administrator

Skal eksisterende administrator fjernes?*
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Lurer du på noe?

Da er det bare å ta kontakt – så skal vi hjelpe deg.

Hva er forskjellen på administrator og bruker i Nettbedrift?

Bruker: Har kun de tilganger administrator har tildelt

Administrator: Har ansvaret for alle brukertilganger og rettigheter. Dette innebærer å opprette nye brukere, endre tilganger til de enkelte brukerne og slette tilganger.

Hvordan legger man til ny bruker i Nettbedrift?

Gå til meny – administrasjon – brukere – opprett ny bruker. Du må ha for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til brukeren du vil legge til.

Hvordan kan jeg som administrator styre hvilke tilganger brukerne har?

Gå til meny – administrasjon – brukere. Trykk inn på den brukeren du vil endre.

Hvordan kan jeg legge til ny administrator?

Det hjelper vi deg gjerne med. Fyll ut skjemaet på denne siden

Hvor finner jeg kontoutskrift og årsoppgave i Nettbedrift?

For å ha tilgang til arkivet må du ha innsynsrettigheter på konto. Arkivet finner du i nettbedrift på Meny -> Arkiv -> Dokumentarkiv

Gi oss tilbakemelding