Legg til ny administrator i nettbedrift
Nettbedrift må ha en administrator som har ansvar for roller og rettigheter. Hvis det skal legges til flere bruker ei nettbedrift, kan administrator gjøre det.
Skal du endre administrator? Fyll inn skjemaet under, og send til oss.
Ny administrator i nettbedrift
Ny administrator må være registrert som bruker i nettbedrift før skjema sendes inn.
Lurer du på noe?
Da er det bare å ta kontakt – så skal vi hjelpe deg.
Hva er forskjellen på administrator og bruker i Nettbedrift?
Bruker: Har kun de tilganger administrator har tildelt
Administrator: Har ansvaret for alle brukertilganger og rettigheter. Dette innebærer å opprette nye brukere, endre tilganger til de enkelte brukerne og slette tilganger.
Hvordan legger man til ny bruker i Nettbedrift?
Gå til meny – administrasjon – brukere – opprett ny bruker. Du må ha for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til brukeren du vil legge til.
Hvordan kan jeg som administrator styre hvilke tilganger brukerne har?
Gå til meny – administrasjon – brukere. Trykk inn på den brukeren du vil endre.
Hvordan kan jeg legge til ny administrator?
Det hjelper vi deg gjerne med. Fyll ut skjemaet på denne siden
Hvor finner jeg kontoutskrift og årsoppgave i Nettbedrift?
For å ha tilgang til arkivet må du ha innsynsrettigheter på konto. Arkivet finner du i nettbedrift på Meny -> Arkiv -> Dokumentarkiv