Nettbedrift
Nettbedrift er nettbanken som er skreddersydd for bedrifter.
Fordeler med nettbedrift
- Enkelt å lagre og hente detaljert informasjon om betalinger og mottakere
- Kompatibelt med OCR, Avtalegiro, Autogiro, Cremul og bankavstemming
- Kan intergreres med alle lønns-, økonomi- og bankavstemmingssystemmer
- Sikkerheten er ivaretatt med sikre og graderte brukertilganger
- Funksjonalitet for valutakonti
- Ubegrenset antall brukere per avtale.
Her finner du skjemaene du trenger for å administrere nettbedrift og nets-avataler.
Husk at du må signere bestillingsskjemaene. Se hvordan du gjør det her.
Har du spørsmål?
Da er det bare å ta kontakt
Spørsmål og svar nettbedrift
Hva er forskjellen på administrator og bruker i Nettbedrift?
Bruker: Har kun de tilganger administrator har tildelt
Administrator: Har ansvaret for alle brukertilganger og rettigheter. Dette innebærer å opprette nye brukere, endre tilganger til de enkelte brukerne og slette tilganger.
Hvordan legger man til ny bruker i Nettbedrift?
Gå til meny – administrasjon – brukere – opprett ny bruker. Du må ha for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til brukeren du vil legge til.
Hvordan kan jeg som administrator styre hvilke tilganger brukerne har?
Gå til meny – administrasjon – brukere. Trykk inn på den brukeren du vil endre.
Hvordan kan jeg legge til ny administrator?
Du kan ikke gjøre det selv, men vi hjelper deg gjerne. Skriv til banken når du er innlogget i Nettbedrift. Meldingen må inneholde for- og etternavn, fødselsnummer, mobilnummer og e-postadresse til den nye administratoren.
Hvor finner jeg kontoutskrift og årsoppgave i Nettbedrift?
For å ha tilgang til arkivet må du ha innsynsrettigheter på konto. Arkivet finner du på meny – kontoutskrift m.m.